Пошуковий запит: (<.>A=Ворник М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Ворник М. М. Професійна готовність учителя початкових класів до соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім’ями [Електронний ресурс] / М. М. Ворник // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 20. - С. 158-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2012_20_39
|
2. |
Ворник М. М. Вивчення спецкурсу "Основи соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім’ями" у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / М. М. Ворник // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_23 Відображено зміст і методичні аспекти вдосконалення знань та умінь студентів при викладанні спецкурсу "Основи соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім'ями" у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів. Потреба розроблення спецкурсу виникла через необхідність поглиблення знань студентів з основ соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім'ями, а також професійного застосування у практиці роботи учителя початкових класів; активізації знань студентів з проблематики сучасних сімей, соціалізації молодших школярів з асоціальних сімей за нових соціокультурних умов; оволодіння формами та методами корекції внутрішньосімейних стосунків, підвищення виховних можливостей сімей такого типу, покращання їх функціонування у сучасному суспільстві.Отображено содержание и методические аспекты совершенствования знаний и умений студентов при введении спецкурса "Основы социально-педагогической работы с асоциальными семьями" в процессе подготовки будущих учителей начальных классов. Потребность разработки спецкурса возникла из-за необходимости расширения знаний студентов в сфере социально-педагогической работы с асоциальными семьями, а также их профессионального использования в практике работы учителя начальных классов; активизации знаний студентов в проблематике современных семей, социализации младших школьников из асоциальных семей в новых социокультурных условиях; овладения формами и методами коррекции внутрисемейных отношений, повышения воспитательных возможностей семей такого типа, улучшения их функционирования в современном обществе.The content and methodical aspects of improving student’s knowledge and skills, while special course «The Base of socially-pedagogical work with asocial families» studying in the process of primary school future teacher’s training are reflected.
|
3. |
Ворник М. Практика соціально-педагогічної роботи вчителя початкових класів з молодшими школярами із асоціальних сімей [Електронний ресурс] / М. Ворник // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 44. - С. 198-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_44_33
|
4. |
Шоробура І. М. Теоретичні аспекти соціально-педагогічної роботи [Електронний ресурс] / І. М. Шоробура, М. М. Ворник // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 371-375. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_9_87
|
5. |
Ворник М. М. Професійна підготовка педагогічних кадрів у контексті наукових підходів [Електронний ресурс] / М. М. Ворник // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 24. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_24_18
|
6. |
Ворник М. Аналіз проблеми "асоціальної сім’ї” у психолого-педагогічній літературі [Електронний ресурс] / М. Ворник // Молодь і ринок. - 2011. - № 7. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_7_36
|
7. |
Ворник М. М. Проектна методика навчання іноземної мови студентів-філологів гуманітарного вишу [Електронний ресурс] / М. М. Ворник // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2015. - № 3. - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2015_3_17
|
8. |
Ворник М. Методична роль гри у підготовці студентів-філологів у процесі вивчення курсу "Практика усного та писемного мовлення першої іноземної мови (англійської)” [Електронний ресурс] / М. Ворник // Молодь і ринок. - 2015. - № 5. - С. 99-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_5_23 Викладено особливості застосування ігрової методики у процесі підготовки студентів-філологів під час вивчення курсу “Практика усного та писемного мовлення першої іноземної мови (англійської)”. Підсумовано, що гра є своєрідним інструментом активізації розумової діяльності студента, джерелом його пізнавальної активності, підгрунтям для реалізації набутих умінь і навичок та стимулом до подальшої навчальної та наукової діяльності. Обгрунтовано взаємозв'язок інтерактивних ігрових методів, спрямованих на формування у студентів Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії професійної іншомовної компетенції, що сприятиме їх успішній майбутній професійній діяльності, а також ефективному функціонуванню в освітньому та культурному просторі.Рассмотрены особенности применения игровой методики в процессе подготовки студентов-филологов при изучении курса “Практика устной и письменной речи первого иностранного языка (английского)”. Отмечено, что игра является своеобразным инструментом активизации умственной деятельности студента, источником реализации приобретенных умений и навыков, а также стимулом к дальнейшей учебной и научной деятельности. In the paper the application features gaming techniques in training students of philology in the study course “The practice of oral and written language first foreign language (English).“The game is a kind of mental activation tool of student source of cognitive activity, ground for the implementation of acquired skills and abilities and stimulus to further educational and research activities.
|
9. |
Ворник М. М. Організація індивідуально-самостійної роботи студентів-філологів засобами мультимедійних технологій [Електронний ресурс] / М. М. Ворник // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2015. - № 3. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2015_3_9
|
10. |
Федорова О. В. Формування здатності до емоційної рефлексії при вивченні іноземної мови в інклюзивному класі ЗЗСО [Електронний ресурс] / О. В. Федорова, М. М. Ворник, Ю. Л. Рибачук, М. Г. Бабічева // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2023. - Вип. 68. - С. 76-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2023_68_10
|